miércoles, 9 de noviembre de 2016

Setmana del 18 d' Octubre

Bon dia a tots/totes,
Aquesta setmana ha sigut realment curta, respecte a l'asignatura de Turística degut a la eixida que hi ha el divendres a la Fira de les Franquicies.

El dimarts Carles estigué explicant les estrategies de marketing respecte al turisme i com treballar-lo.
Açi teniu un video promocional de Bilbao:
https://www.youtube.com/watch?v=XsCiF1s6M8w

Hem trobat aquest .pdf pensem que es interesant  com es un Plá Estrategic d' Espanya al 20014/15:

http://www.tourspain.es/es-es/marketing/PEM/Documentos%20PEM/Documento%20marco%20PEM%20Turespa%C3%B1a.pdf

Açi teniu un xicotet esquema/resum del que varem vore en clase:


CONCEPTUALITZACIÓ      

ESTRUCTURACIÓ  

COMERCIALITZACIÓ  

PRETACIÓ                    
 
 GRATIFICACIÓ
     PERCIBIDA    
       que pot ser:    -  VIVENCIAL (Experiéncia)
 -  FUNCIONAL (Aprens algo)  
 - SIMBOLIC (Simplement per  dir que he estat ahí)


 ESFORÇ:
   - Preu
   - Conveniéncia
     (temps, servicis, etc.)
   - Psicológics, socials 
     físics.




I per últim una definició de Benchmarking:
Es el procéss d' obtindré informació útil que ajude a una organització a millorar els seus procediments. Aquesta informació sobtén de l'observació de altres institucions o empreses que s' identifiquen com les millors (o suficientment bones) en el desenvolupament d' aquelles actuacions o processos objectes d' interés. Benchmarking no vol dir espiar o simplement copiar. Está encaminat a aconseguir la máxima eficacia en l'exercici d' aprendre dels millors i d' ajudar a moure's des d'on ú está cap a on ú vol estar.










No hay comentarios:

Publicar un comentario